30 november 2006

Nu er det snart jul:efterlysning

Her kommer en efterlysning i anledning af julen.
Jeg ønsker mig et Boye Neddlemaster sæt; strikkerens topnøglesæt. Men før jeg bestiller i udlandet ville jeg lige høre om der er een der vil sælge sit sæt. Det kunne jo være at der ver nogen derude der havde fortrudt sit køb. Det kunne jo ske. Desuden mangler jeg opskriften på nogle filtede futter uden hælkap. Jeg købte en opskrift i sommer fra det store udland, men det er forsvundet. Jeg ved godt hvor jeg købte det, men de kan ikke levere så jeg kan nå at strikke dem. Er der mon een der kan og vil hjælpe?
Men ellers gå tiden med at lande igen. Der er mange oplevelser der lige skal falde til før man er klar til at dele dem. Jeg lover flere billeder men skal lige vælge hvilke det skal være I skal plages med :o)

Indtil da nupper vi lige et af de mere sjove billeder fra Veracruz. På toilettet på vores værelse så toiletrullerne sådan ud da vi kom. Der var variationer, men ikke mange. Hmmm mangler de ikke noget at lave? NEJ, for det bliver helt sjovt at kigge på toilettet for at se hvad de kan lave på det her hotel..

2 kommentarer:

nettie sagde ...

Hej du!
Tjek Pia T's blog. Hun har vist et til salg
kh
nettie
der glæder sig til at se flere billeder fra ferien

The Silent Knitter sagde ...

Hejsa Anette
Så meget tid har de åbenbart også på Fuglsangcentret i Fredericia ... der var også pænt foldede toiletpapirrulleender på værelset, da jeg ankom ;-)
Kh Hanne
P.S. Får jeg billederne her ... eller inviterer du til lysbilledaften *ti hi*