04 november 2006

Jeg har fået en gave.


Troldekugler er noget jeg vist aldrig bliver sådan helt færdig med. I aftes havde byen, hvor jeg bor, Open by Night og en repræsentant for Troldekugler var på besøg hos den lokale guldsmed. Jeg skulle da lige ind for at kigge og så ville kæresten da gerne give mig en lille ting. Enten det eller blomster. Ja så valgte jeg altså denne. Jeg elsker at kigge på de mange detaljer på kuglerne. Ganske vist er de en del dyrere end mange af de andre kæder med led, men jeg har ikke fortrudt, at jeg har valgt disse. Jeg kan fortælle, hvem jeg har fået de forskellige af. Hm det er vist noget kun kvinder går op i.
Måske kan jeg få min hang til smykker opfyldt i næste uge hvor jeg skal besøge Taxco. Det bliver ca tirsdag at jeg skal powershoppe.... måske. Det kan da være at det bliver FOR overvældende.... Næppe men uhhh hvor jeg glæder mig.
Er begyndt at overveje, hvilken slags strikketøj jeg skal have med, og lidt tøj skal der vel også i kufferten til 17 dages ferie. Ja, der er nedtælling og spændende bliver det da med alle de nye regler for at komme med ombord. Jeg har fulgt med på diverse hjemmesider for at være klar. Jeg tror på, at det nok skal gå.

1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Jeg går ud fra, at du ikke låner ham ud !!
Mht fedtsugningen til mig ... lad os vente og se, hvad der er tilbage, når du kommer hjem, for måske får du brug for alle reserver til de ture, jeg kan læse, I skal deltage i. Endnu engang rigtig god tur - selv om jeg vil savne dig på lørdag
Kh Hanne V