25 september 2011

Nyt transportmiddel

Denne lille blålilla bil har tjent mig godt gennem 8 år. Nu skal vore veje skilles da den har brug for lidt kosmetisk hjælp. Ikke alvoligt men et facelift vil være ok. Mange af jer har set den ved diverse garnbutikker og mangen et strik in. Der er sikkert en anden, der vil holde lige så meget af den som jeg har gjort. Nu er det så den her der skal bringe mig på arbejde og rundt i strikkelandet. En sød lille Mazda 2 i en flot grå farve. Den har endnu ikke fået webstrik logoet, men det kommer så snart jeg kan finde det ;o)

Første strikketur bliver til Hobro hvor Webstrik mødes i år. Det glæder jeg mig til. Ses vi?


6 kommentarer:

LoneR sagde ...

KLASSE!!! Den er SÅ flot og jeg glæder mig til en tur i den - Bazaren, måske?
:-)
Lone

LoneR sagde ...

PS: ...og det er heldigvis en GF ;))

Annette sagde ...

Lækker bil du har fået dig.... Glæder mig til at se dig igen snart... Vi ses jo i Hobro....
Mht Webstrik logo så har Sus dem jo på lager til fornuftig pris...

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er I flotte sammen, virkelig et kønt par. Vi ses :-)

Merete sagde ...

Sikke en sød lille sød bil du har fået dig. Ja, vis ses i Hobro

Ellen Kathrine sagde ...

jamen vi sås da, tak for sidst :-)