18 september 2011

At finde strikkeveninder.

At finde gode strikkeveninder kan være svært, men jeg har været heldig. Jeg vidste godt, at jeg nok ikke var den eneste i landet, der strikkede, men at der var så mange; tja det var en overraskelse.
Jeg surfede rundt på nettet og fandt Webstrik, der er en Yahoo-gruppe. Gennem dem fandt jeg Birthe i Garngalleriet, hvor der den 2. lørdag i måneden holdes Strik in. Efter at være blevet budt velkommen i forretningen blev jeg budt en skammel ved siden af Hanne V. som straks så en stakkel uforløst strikker bag mit skræmte ydre. Med Hannes smittende humør og positive holdning blev det et fast ritual at køre til Ry hver måned undtagen i sommermånederne. Uha det har ført meget med sig. Og sikke meget garn jeg har ;o)
Alt dette skete i 2004 og siden har jeg fået mange gode venner via strik. Ingen nævnt og ingen glemt, men I ved hvem I er ;o)
I dag holder jeg også til her på Ravelry som kan være en tidsrøver og en hjælp. Prøv det, det er ganske gratis.
Så Bente, kom frit frem og find os. Vi er tættere på dig end du tror ;o)

1 kommentar:

Hygge-Strik sagde ...

Jeg kan kun give dig ret Anette, hvem ville have undværet Webstrik....ikke jeg. Glæder mig til, at vi snart ses igen :-)