13 oktober 2010

Ikke så dårligt alligevel.

Når man nu tænker på, at det kunne være albuen eller skulderen, der skulle drille. Tja, så er det da godt at det "kun" er det der f... knæ igen. Nu har knæet, overlægen og jeg en aftale i næste uge.
Indtil da strikkes der og læses en del bøger. Min trofaste støttepædagog er ved at pakke sit hjem ned og skal flytte. Hun har så desværre ikke tid til at underholde mig. Godt hun ikke flytter til verdens ende.
På webstrikkerne festival så jeg en skøn bolero. Den slags er ikke altid lige mig, men den her var der muligheder i. Den første blev for lille men den blev afhentet ;o)
Bedre gik det med denne her. Jeg tror den måske vil blive brugt.
Jeg har strikket efter denne opskrift fra Ravelry. Garnet er noget tyndt uldgarn x4. Noget fra et lagersalg i Herning engang.

Ingen kommentarer: