18 oktober 2010

Elsk mig i nat

Lørdag aften var vi i Musikhuset i Århus for at se Elsk mig i nat. Superflot forestilling. Det var lige for en gammel dame. Dog var lyden lige høj nok, synes jeg, men kæresten, der er 3 år yngre, mente det var perfekt. Om han så er mere døv skal jeg ikke kommentere på. Jeg ville gerne have hørt Jimmy Jørgensen, men det var i stedet Joachim Knop. Og jeg er slet slet ikke skuffet! Wow han kan synge. Frank Tiel var super og Annette Heick var helt utrolig.
Frem med de positive ord. Jeg forstår godt at der har været alt udsolgt til denne forestilling. Man havde på en sjov og god måde flettet de bedste sange sammen fra mit "danske" 80'er liv.
På mange måder minder den lidt om We will rock you der gæster MCH i Herning til foråret. Den så jeg i London og det var hvert et £ værd. Nå ja, kæresten betalte ;o) Godt det var det!

1 kommentar:

Hygge-Strik sagde ...

Jeg har også set den forestilling for 14 dage siden og jeg er lige så begrejstret som du er. Der var stående bifald til de dygtige skuespillere og dansere + musikere.