03 marts 2007

Fødselsdag i flere dage.



Masser af gaver og blomster. Her ses en skøn buket fra min kærestes forældre. Desuden fik jeg en flot taske købt i Kismet(tror jeg det staves) og produceret i Indien og skal nu bruges i Danmark som strikketaske. Jo det var der tænkt over da de købte den.


Blomster fra kæresten + en masse andre dejlige gaver. Han havde købt Spåkuglen, en dockingstation til min pda og en USB-dims til min computer


Fra min bror og kæresten var der Sommerjuvel og en flot vase fra mine nevøer. Fra min far var det blomster og kontanter til noget jeg gerne ville have.

I aftes havde jeg besøg af en flok gale kvinder fra mit arbejde. De havde de her med til mig. Trolde til ørerne. Skønt, jeg elsker gaver. Er bedst til at give dem og ikke særlig god til at modtage. Men glad det bliver jeg.
Vi blev underholdt i fin stil og jeg tror alle hyggede sig. På et tidspunkt sad alle 9 med tårer i øjnene af grin, da en ellers rolig og besindig kvinde skulle fortælle historier fra det virkelige liv. Jo jo, men måske husker hun ikke så meget i dag ;o))) Jeg håber at alle overlever aftenen... selv de, der selv skulle køre hjem, var helt dårlige af grin. Det var ikke kun de, der havde kigget på kulørte drinks. Det må jeg gøre om en anden gang. Nu vil jeg tøffe til sofaen og kigge lidt på den indvendige side af øjenlåget et par timer.

Ingen kommentarer: