15 marts 2007

Efterlysning af digt.

Mon der een eller anden i den store blogverden der kan hjælpe mig? Jeg søger et digt, der er skrevet før 1988. Jeg havde en skolekammerat der var aupair i Norge og på et tidspunkt havde hun skrevet et digt på bagsiden af et brev. Jeg har aldrig undersøgt om hun selv havde skrevet det eller om det var afskrift. Det starter sådan: Dagligt siges mange ord, ord fra mange munde. Ord der skaber..... Noget med splid og kærlighed.... og så slutter det med Ord.
Egentligt skulle det ikke undre mig om hun selv havde skrevet det, men man ved aldrig.. Hvis der er en der der ved noget må man meget gerne lægge en kommentar.

1 kommentar:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Jeg har prøvet at google sætningen, men det gav kun din blog som resultat. Det er ellers normalt den måde jeg finder "glemte" digte på. Så det kunne godt se ud som om hun selv har skrevet det... ærgeligt, nu var jeg ellers også selv blevet nysgerrig.
Kh Karen S