03 juni 2006

Sidste nye legetøj.



Der er skam stadig liv, men det er længe siden at der har været nyt at fortælle. Pisa er færdig, men blev lidt for stor. Der tænkes over dens skæbne...

I stedet vil jeg vise mit sidste nye legetøj. Jeg havde to rugbrødsmodeller i forvejen;o). Et elektrisk krydsnøgleapparat! Et must for mange. Det er min fødselsdagsgave fra min far. D.v.s. han gav mig penge og mente at jeg skulle bruge dem på en luksusting. Dette er en luksusting for mig. Jeg er ikke sikker på, at han er enig med mig, men han synes da for det meste, at det er pæne ting jeg laver.



På det andet billede ses en nøgle specchio købt i Italien. Det er blåt bomuld med små sølvfarvede palietter(dette er ikke stavet korrekt,da min ordbog er blevet væk). Min kærestes mor har været på ferie i nærheden af Ravenna. Hun spurgte selv inden afrejse om vi havde nogle ønsker: Ja blåt eller sølvfarvet garn. 1 nøgle hjembragt. Den skal bruges til noget helt specielt.
På pindende sidder der strømper som altid, et sjal i mit hjemmefarvede garn og Claudia i en flot petroleumsfarve.
God pinse til jer alle.

3 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Hej Anette
Nu er du da godt kørende hva' ;-)
Træls med Pisa - ender det med en let filtning ?
Jeg håber, vi snart ses - måske lørdag i Ry ? Men vogt dig - jeg tager talemaskinen med *ti hi* - og der er snor i, så du ikke kan snuppe den fra mig *GG*
Knus fra
Hanne

Anonym sagde ...

Hej Anette

Jeg har kikket din hjemmeside og set
at du har fået en (Elektrisk krydsnøgleapparat).
det er også mit ønske at få sådan en, men jeg ved ikke hvor jeg skal købe den.
Vil du være sød at fortælle mig hvor du hat købt din?

MVH. Marianne

Anette sagde ...

Hej Manager.
Jeg har købt den via Vibeke der havde Filita i Silkeborg. Måske kan Markno i Lemvig hjælpe dig. Skriv igen hvis du mangler hjælp.
Anette