10 juli 2012

Der kom en pakke

Jeg havde for et stykke tid siden gramset på Idas strikkepind i karbon. Hedder det mon det på dansk? Nu er der kommet strømpepinde i samme materiale. De skal prøves. Fandt dem i Knittybitty . Når jeg så skulle bestille kunne det komme lidt ekstra i kassen. Flere pinde i samme materiale, 2 nøgler strømpegarn fra Knit Picks, og et får til at passe på min saks.

Nu må jeg hellere slå op til et par sokker i et garn jeg kender. Så er det lettest at fortælle om de nye pinde er noget for mig eller om jeg vender tilbage til mine gamle bambuspinde.

2 kommentarer:

Ulla sagde ...

carbo = kul, det er vel kulfiberpinde? Giver du en anmeldelse, når du har prøvestrikket dem,

Dorthe sagde ...

Glæder mig også til at høre din anmeldelse. Knitty Bitty har lige trukket alle Karbonz pinde tilbage grundet produktionsfejl????

Jeg ville nemlig også have købt, men så må jeg vente og høre din anmeldelse - sødt får iøvrigt