14 november 2011

Bifrost

Endnu en dims er kommet af pindene. Bifrost fra Livistrik.dk.  Møbius forklaret på en udsædvanlig dårlig måde med endnu dårligere billeder. Nå ja og så en fejl i opskriften. Det er f.. ikke ok. Farverne i semilla-garnet har butikken valgt og dem er jeg meget tilfreds med.
Det irriterer mig meget, at man/designeren ikke tager sig tid til at gennemlæse en opskrift før udgivelse. Hendes forklaring var, at opskriften var lavet til et andet garn. BØØØØH! Det ændrer da ikke noget på en fejl. Antal omgange og mønsterpinde skal f. passe sammen.
Men ellers går det godt. Der strikkes julegaver på fuld kraft. Pludselig er vi nemlig midt i november. Videre ;o)

3 kommentarer:

Ulla sagde ...

Fed møbius, men nøj hvor trælst med opskriften.

Hygge-Strik sagde ...

Godt Anette, ud med alt det negative....og så videre frem. Din møbius er så flot, skønne farver.

Manne sagde ...

Åhhh nej.!!! Jeg har lige købt samme mønster på en messe og må tilslutte mig at både billeder og beskrivelse er ualmindelig dårlig. Til alt held findes der mange gode sider på nettet der hjalp. Men men men.... jeg kan stadig ikke komme igang med opskriften og når du nu siger at der er en fejl, bliver jeg da helt modløs. Kan du fortælle om hvor fejlen er.??