26 juli 2008

USA & Fur

Umiddelbart har de to ting ikke så meget med hinanden at gøre og så alligevel. Lørdag kom min svigerforældre hjem fra en tur til USA hvor de bl.a. har besøgt noget familie. Adresse i USA => Knitpicks! Tada og bestillingen røg tværs over dammen. Vente vente på at de tager afsted- ordren er leveret- rejse rundt i 2 uger- besøge familie- og så hjem med mine Knitpicksmapper i kufferten. Håber jeg da, for jeg har ikke snakket med dem endnu.
Og hvor kommer Limfjordsøen Fur så ind i billedet. Jo i dag tog Kæresten og jeg afsted på en lille tur for at gramse på garn. Og Fur er leveringsdygtig i to butikker med garn. Den ene var bare noget kedeligt mohairfis som jeg ikke kan fordrage, men den anden!!! var Duddine . Uha hun havde meget spændende garn og en masse andet. Hvad ser jeg som det andet: Knitpicks. Kabler og spidser, strømpepinde og så videre.Ok det var ikke lige det jeg havde forventet derude på landet mellem garn af bananfibre, silke, uld, syntet og garn med jade. På en hylde lige ved kassen ligger der så et startsæt med mappe, metalspidser, virer og det hele. Hokus pokus er jeg nu ejer af dette sæt. Og to mapper på vej. Det er rart at have noget grej ;o) Min søde kæreste sagde ikke noget. Han gik bare udenfor for at ryge.....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Anette
Det kan jeg godt forstå at han gjorde, STRORT TI HI,for hvad forstan har han på strik!og dine behov for flere mapper til strikkepinde.
Ha´en god søndag
Ida, Som snart tager ned og fylder lagrene med Lang garn.

Annette sagde ...

Ej hvor er verden da lille, når ynglingspindene skulle være "lige om hjørnet"....man kan aldrig få for mange pinde...
kh
Annette

Susanne sagde ...

skal vi ikke snart se HVAD de søde kæreste fandt i Rom ??
Kh
Susanne