30 december 2007

Gode gaver.


Der blev givet store gaver og der blev givet små gaver. Fælles for dem alle var at de blev modtaget med glæde. Og givet med spændingen om det nu lige var det rigtige. Hjemmelavede gaver er ikke lette at få byttet og jeg blev heldigvis ikke bedt om at bytte nogen. Selv fik jeg kun ønskegaver. Den bedste var et
Wooly Board som kæresten havde købt hjem fra Canada. Min stakkels gamle avistrøje måtte være model. Jeg vil prøve om jeg kan få taget et billede uden trøje. Desuden var der 5 meter silke fra Vietnam, troldekugler, glas og penge + andet i mine pakker. Ikke dårligt ;o).
Vi havde en rigtig dejlig juleaften.
PS. jeg gav IKKE kæresten et strygejern; han fik Kay Bojesens lille abe.

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Øjjjhh - du er da et heldigt asen :o) Rigtig godt nytår til jer ! Kh den "rigtige" ven fra Silkeborg

marianne lundholm sagde ...

hej, var kan man köpa detta olly board, kommer inte in på den sidan, snälla svara mej på detta, den lillia noro är för söt

Anette sagde ...

Hej Marianne.
nu skulle linket virke.
hilsen Anette