21 oktober 2007

Endelig billeder.

Retrokrus og saltkar, der sikkert er opstået ved en fejl. Men sjov er den.
Koppen der ikke laver rande på bordet da den står på 3 ben.

Jeg har fået gaver af Hanne. Chokoladen ER spist og det var godt.




Nu kan jeg få lavet flere maskemar"køer" og nogle der passer til jul. Og lidt til turen i zoo.
Jeg har i weekend startet på et lidt større projekt. Har fået sat 2 reoler op i stuen til lidt af mit garn. Her ses noget af mit guf og noget for farvens skyld.



Det er ikke sokkegarn der mangler ;o)



5 kommentarer:

Vivian sagde ...

Seje sager! Og sådan en 6-10 stykker markører kan vel godt bestilles ad Brønshøj til??

KH Vivian

Tina Olsen sagde ...

Hi -hi... der er godt nok til et par sokker eller 2 der;-))

Marianne Knorborg sagde ...

Øh Anette - ikk' for noget - kan du godt lide blåt?!:-))
DET anede jeg slet ikke. Fnis - og undskyld!!
Totalt seje maskemar'KØER!:-)
Knus fra Marianne

Anonym sagde ...

Dejligt med reoler så man kan gå og kigge på garnet og lade sig inspirere. Det virker godt her i huset - lagergarnet bliver brugt :-) Meeeen min garnudstilling er mest i kontoret - plads i stuen til det bliver der vidst ikke foreløbig....

The Silent Knitter sagde ...

Flotte ting. Jeg er vild med koppen, der ikke sætter rande på bordet.
Jeg er glad for, at du skriver "til lidt af mit garn", for det er da kun en brøkdel af dit lager, der kan være i de bittesmå reoler ;-)
Knus til dig min ven fra
Hanne