24 maj 2007

En laaaaaang dag.

Så er jeg hjemme igen efter en dejlig dag sammen med lillebror. Turen gik fra Vinderup til Viborg-Løgstør-Brovst-Hjørring-Skagen-Frederikshavn-Nr.Sundby-Møldrup-Viborg og så hjem igen. Faldt i søvn undervejs til hans store morskab. Jeg sov først ved 2-tiden i nat og vækkeuret ringede kl. 4.30.... Så er der lang tid til kl. 18.30 hvor vi var hjemme efter aflæsning af alt fra krydderier til overlæggere(sådanne betondimser med armeringsjern indeni og tynde mursten udenpå) Mures ind over vinduer og døre for at afstive bygningen. Jo det er alsidigt. Med hjem havde vi planter og lydisolering ;o)
Jeg havde taget sokkestrikkeriet med og jeg fik strikket 1½ sok i str 42. Det må siges at være ok.
Nu skal en kop kaffe gøre godt og jeg kan høre min seng kalde fra den anden ende af huset.

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Det var sørme da noget af en tur du har været på i dag.
Kh Jane

The Silent Knitter sagde ...

Godt at I fik en god dag sammen - og at han ku la dig få en lille lur. 1½ sok - jow det er en godkendt dagsproduktion.
Kh Hanne