13 januar 2007

Jeg har afleveret den.

Bare lige en hurtig besked. Jeg har afleveret gaven til Hanne. Jeg tror hun blev glad for den. Senere fik hun flere bløde pakker. Tænk at vi har nået en alder hvor bløde pakker er meget velkomne.
Det er ikke blevet til meget strikkeri i denne uge. Jeg har været syg siden søndag. Og med syg mener jeg syg: jeg kunne ikke engang strikke. Så er det altså alvorligt. Faktisk kom jeg ikke til strik hos Birthe i dag. Der plejer ellers at skulle en del til før jeg bliver hjemme, men den gik ikke :o(
Der kommer nok gang i pindene igen. Lige nu er jeg bedste venner med min pude, dynen, sofaen eller sengen. Man kommer ikke langt med 40 i indvendig temperatur.

2 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Ja du var savnet igår ... Og ja jeg er meget glad for gaven. Så glad at jeg ikke skal nyde noget af at sjusse mig frem til tørklædeopskriften - jeg har investeret i hæftet - det kommer forhåbnetlig i morgen !!
Rigtig god bedring til dig Jeg håber snart du slippe HELT af med det skidt. Trøstekrammer fra Hanne

Dorthe sagde ...

Vi savnede dig hos Birthe og jeg er meget ked af, at du igen er syg. Nu må de da snart finde en årsag - mon ikke?

Jeg vil telepatere noget hurtig bedring over til dig - håber ikke det blæser væk, for det er jo mod vinden hele vejen :-)

Knus
Dorthe