22 december 2006

Så blev det endelig juleferie.


Så er juleferie her. Den skal nydes så længe den varer. Tirsdag aften kl. 21.15 går det løs igen. Nå men den tid, den sorg.
Strikketøjet skal trimmes og noget skal trævles op. Noget skal væk og måske skal noget nyt ind. Jeg skal på min sædvanlige hyggeshoppetur i morgen. Bare mig helt alene og intet at købe. Alt er næstent klar. Lidt pynt på 2 par sutsko og så lidt indpakning.
Maden i julen er sådan lala. Jeg skal ikke være hjemme juleaften, så det skal jeg heller ikke tænke på. Jo det skal være nogle dage med total afslapning.
Så nu skal de sidste elektroniske julekort sendes rundt. Det klares nok i morgen eller søndag.
Så er der vist kun tilbage at ønske
Glædelig Jul til jer alle
og tak fordi I læste med.

3 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Glædelig Jul til dig og ham der er sød ved dig (og som du ikke vil låne ud) ;-) Jeg glæder mig til at se dig igen til mange strikkerier i 2007 - og indtil da tænker jeg på dig, når jeg putter brillerne i etuiet :-D Skide smart, at det kan hænge om halsen, så jeg - gamle kone - kan huske, hvor de er *ti hi* Du er nu så betænksom *tø hø* Snart skal de vel have permanent ophold på næsen !!!
Julekrammer fra Hanne

Dorthe sagde ...

Kære Anette
Glædelig jul til dig her fra Aalborg

Jeg glæder mig til mange strikkestunder sammen med dig i 2007

Kærligst
Dorthe

Anonym sagde ...

Jeg vil gjerne ønske deg en fortsatt God Jul og et kreativt Godt Nytt År!