26 april 2006

Farvekursus i Skals

Også jeg har været på farvekursus i søndags. Underviser var Karen Noe og det blev en rigtig dejlig og lang dag. Jeg valgte at lege sammen med Jette A. og Helle C. Heldigvis havde Jette forskellige slags garn med så vi kunne se flere slags blive farvet. Det var spændende og jeg blev lidt hooked på det. Jeg har flere ideer til hvad man kunne farve osv.

Her ses noget af Jettes garn.



Her kan ses et forsøg udi farvnings kunst. Og her er et andet forsøg som egentligt var det første.


Begge dele blev næsten som forventet. Dog blev det lyse lidt skrappere i farvene end forventet.

Det var en rigtig god oplevelse som jeg gerne gør om.

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Altså...! Det lyder da bare som en rigtig fed dag, i selskab med nogle skønne quins oven i købet!
Jeg er altså bare helt vild med lyserød/hvid/grøn farvet garn !

Mange hilsner fra Vivian