17 december 2004

Så er det næsten jul igen

Så er der travlhed i de små danske og udenlanske hjem. Her er der gang i julegavestrikkeriet: sutsko til min kærestes faster;sokker til en kollega; sokker til en onkel, og sokker til mine nevøer. Bare rolig, de får også lidt penge til hjælp til Gameboy osv. Hvorfor kan man ikke strikke sådan een? Desuden er der gang i en hat og en julenisse. Begge dele er også julegaver. Jo der er gang i pindene og mon ikke jeg når det hele. Heldigvis skal jeg i byen både juleaften og 1. juledag. Desuden er juleferie noget min arbejdsplads ikke ved ved hvad er. Vi arbejder også mellem jul og nytår, så Danmark kan få fersk fjerkræ. Pyt vi holder bare fri på et andet tidspunkt. Jeg håber I alle får en rigtig glædelig jul med en masse gode bløde gaver.

Ingen kommentarer: