14 oktober 2004

Åh nej. En C 40 fejl.

Åh nej. Nogen gange er jeg simpelthen for meget. Her har jeg aktiveret hele min hjælpsomme gruppe, Webstrikkerne, for at finde ud af, hvorfor jeg fik forskellige billeder frem, når jeg loggede mig på Blogspot. Det skyldes den simple ting at hukommelsen ikke er, hvad den har været. Jeg havde glemt, at jeg også havde oprettet en "legeside", hvor jeg kunne prøve forskellige ting af. ARGH. Kvinder!!! Nå, men så fik jeg da offentligtgjort min side på bedste vis. Tihi. Og til jer, der ikke kan finde en link til jeres side; der arbejdes på sagen. Nu har jeg da et problem mindre. God weekend. Jeg trænger vist til det.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Anette
Ja du trænger da vist til weekend hva'!!! ;o))) Men jeg kender det godt, har selv været ude i de der c 40 fejl. Thi Hi.
Mange hilsner og god weekend
Lise

Elisabeth sagde ...

hej :) det er første gang jeg er her, men bliver lige nødt til at spørge... de valkede sutsko længere nede på siden, hvor er opskriften fra? De er rigtig søde!

mange hilsner
Elisabeth
http://elisabethsdagbog.blogspot.com

Bettina sagde ...

Hej Anette,
Så opdagede jeg dig også. :o) Velkommen i bloggerverdenen, selvom du som jeg kan se har været her længe...så i den mere offentlige, da. :o)
NB: Det er vist meget normalt, at hvidt garn ikke valker særligt nemt, modsat de farvede.