19 november 2007

Det ta'r kun 5 minutter..

.. at få et godt grin i Fakta. Det var helt sikkert ikke meningen at vi skulle grine af den stakkels medarbejder men det var ikke til at lade være.
I denne uge har Fakta et tilbud på tørrede svampe. Genialt og ikke normalt til at opdrive i Vestjylland. Afsted med damen og ind i butikken. Hov der er kommet nye stearinlys. Kigge kigge. Og der står svampene jeg skulle have. Hvad laver de sammen med lysene?! Ned i kurven og videre og rundt og om til kassen. På båndet med indkøbene og så kom jeg til at spørge det stakkels pigebarn, hvorfor de der svampe stod sammen med lys. Jo men de er jo til dekorationer. Ikke nikke nej de er sgu til madlavning. ØHHH så har de nok stillet dem forkert på plads. JA! 25 sekunder efter kommer der en dame op til kassen og spørger efter de der dælens svampe. "De står sammen med lysene" Gæt lige om den kunde så overrasket ud ;o)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

HAHAHA - jeg fandt dem mellem juledekorations materialet!!
Jeg overveje at spørge Fakta om det er en del af deres kampagne, og om man, når man finder svampene, får en premie.
:-)
Lone

Anonym sagde ...

Ok jeg har een fra Brugsen: En ung pige sad på hug og skulle åbne en plastpose med bananer, det var sådan en stor pose som er placeret i en kasse. Hun var udstyret med en kniv. Jeg stod et par meter væk og ventede ved kiosken, og iagttog hvorleden denne pige skar KNUDEN på posen midt over... det tog hende 5 min. Min mand så mit skælmske smil og vendte sig om og kom så med forslag om "kursus i plastposeåbning.. etc... hold op hvor vi grinede, bagefter.

Tina Olsen sagde ...

ja, de gør hvad de kan i Fakta..
Sjov historie..hi-hi