22 maj 2007

Baby i Rib.

Der strikkes Baby i rib af Lang Bebe, som jeg købte af Kristine hos Lisette. Den bliver rigtig sød til en lille dreng på Fyn og andre steder i landet ;o) Blåt må det jo være når man er en Mathias.
Blå er til gengæld ikke mine nye sko. De er sølvfarvede og næsten ikke til at skaffe. Men heldigvis ville Hanne jo give kaffe i sidste uge og så var jeg lige i DNA i Bruuns.... Og der var de. Jeg havde for lang tid siden bestilt et par på nettet men de blev lynhurtigt afbestilt. 4 ugers ventetid er mere end jeg kan klare.
Det gode vejr nydes i en stol i solen. Det er næsten det eneste der er energi til. Dog har jeg i dag bagt kage til i morgen hvor jeg skal være sammen med nogen af strikkerne i og omkring Århus. DET glæder jeg mig til!





4 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Skøn baby bluse.. den er bare så flotttt.. og skønne sko, har dem selv på mit arbejde i en blå violet farve, og de er bare så dejlige at have på;-))

Anonym sagde ...

Ja flot er det - dejligt at se garnet i brug :-) - ser ud til at trøjen er tilpas lille til at garnet kommer til sin ret.

Kristine

Unknown sagde ...

Baby i rib er en skøn model og din er rigtig flot. Skønne sko du har fået.
Kh Jane

The Silent Knitter sagde ...

Måske du prøver lykken med Plissé i den blågrønne farve igen ?? Vi ses - måske !!!
Kh Hanne