26 maj 2007

14 dages produktion.

Sokker; ja der er altid brug for nye sokker. De grønne er i Admiral fra Nanna. Købt for lang tid siden. De blå er Opal men jeg kan ikke huske hvor det er fra eller hvor længe siden det er at jeg har købt det.
Her ses hunden selv i Livstykke fra Bente Geil . Den vil man se en del i den danske vinter. Den er så lækker at have på.

Her ses Mini fra Design Club DK i fortissima sokkegarn og Baby i rib i Lang Bébé. Skønne opskrifter og skønt at babytøj kan vaskes i maskine. Jeg tror ikke på, at spædbørnsforældre har tid til at vaske i hånden. I vaskemaskinen med det og det er hurtigt klar igen.
Desuden har jeg strikket en del på HF Plissé og strikket baglæns på et sjal. Billeder følger engang.
Jeg strikker meget pt da det afleder tankerne. Og jeg får IKKE ondt i skulderen af det. Altså må skuldersmerter og dem i armen skyldes arbejde. Øv. Jeg kan nemlig godt lide mit arbejde og især mine kolleger.


4 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

SKØØØNNEE ting du der har fået lavet, og alletiders med et bille på model..den ser lækker varm ud..

The Silent Knitter sagde ...

Du har ret ... strik afleder tankerne på positiv vis. Godt at skulderen ikke modarbejder dette. Jeg glæder mig til at se fremgangen i Plissé - har lige selv strikket 10 x 207 masker BAGLÆNS ;-) Pas på dig min ven. Kh Hanne

Susanne sagde ...

Lækker trøje, men "bister" model.... kan man ikke li' at blive fotograferet ?? Det er da en god produktion du har haft gang i med lækre sager. Kh Susanne

Unknown sagde ...

Wauw..:-)
Du ser da godt ud i "livstykket", Anette!!
Tak for sidst hos Lisette! Dejligt at hilse på Jer..
Kh Gitte