14 november 2006

Mit waterloo


I dag skulle solpyramiden i Teotihuacan besejres, men jeg måtte kapitulere på 2. etage. Jeg ville gerne men kunne ikke. Jeg kom dertil hvor trappen deler sig i to. Tja da gik fruen kold. Det gik bare ud på at komme sikkert ned igen.


Langt bedre gik det med at få sig et billigt grin over hækken lige ved siden af. Den burde kunne holde naboens hunde ude. Faktisk bruges agaver og de her kaktus meget til hække ude på landet. Desuden avler man dem for at tappe saften og laver diverse ting ud af det. Blandt andet pulpe der var 6%. Ivan mente at det smagte af rengøringsmiddel.
Til slut et billede af en træt dansk turist.

1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Jeg sagde det jo ... du får brug for alle dine reserver på denne tur ... så gad vide om der er noget tilbage til den fedtsugning TIL mig,når du kommer hjem. Det glæder mig, at du deler dine oplevelser med mig (og andre) her på bloggen. Kram fra Hanne