21 april 2006

Næsten for godt


I webstrikgruppen blev der reklameret en enkelt gang for bogens dag, hvor en af landets større boghandlerkæder gav 20%. Ok, det gjorde, at jeg MÅTTE eje disse 2 bøger. Og jeg fik de sidste eksemplarer, de havde hjemme. Uhu der er dømt hygge. Og man havde sikkert ikke noget garn der lige passer til den model man helst vil strikke, så en tur forbi Garnlageret i Holstebro og ned i posen med lidt garn. Ekspedienten i butikken blev glad og noterede straks titel og ISBNnr. ned. Hun mente at det ikke var ofte at hendes garn var i bøgerne.
Nu skal jeg bare lige have noget på pindene.... som om der ikke var gang i nok. Min sweetheart kopi skrider langsomt fremad. Billeder følger snarest.
Søndag skal der leges igennem håber jeg. Jeg skal på farvekursus i Skals på et lille eksklusivt hold med 12 deltagere. Det glæder jeg mig meget til. Måske kunne det blive til lidt billeder derfra også... Løfterne kender ingen grænser.
Ha' en god weekend.

1 kommentar:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Ser lækkert ud det køb - Jeg "kom" også lige til at købe "varme tasker", den ser rigtig god ud.....
Go´ fornøjelse med kurset....