01 september 2013

Sommerferie 2013 vol. 4

Strik blev der ikke meget af i ferien i London. Vi travede byen rundt i stedet, men jeg nåede da et par butikker. Denne er min favorit! I knit London Der var bøger i metervis, en dejlig ekspedient som havde tid til at hjælpe og som forstod at man var nødt til at gramse på alle deres garner...Jeg kommer helt sikkert igen.


Den her ofrer jeg ikke mange ord på. Jeg kommer sikkert ikke igen. Ingen tid til at ekspedere; neglene var vigtigere ligesom telefonen skulle kigges til. Javist, de har mange bøger, men det er jo nemt nok når man har 10 eksemplarer af hver.
Desuden besøgte jeg Liberty, hvor jeg gramsede på Rowan garn.
Desuden kiggede jeg på garn i John Lewis. Jeg havde fået øje på noget Noro garn som jeg helt sikkert manglede. Gramsede lidt på det, der lå ved siden af og ud kom der et par møl!!! Nej tak, tror jeg venter med Norogarnet. Ekspedienten ryddede straks hylden for garn og ud kom flere møl. Øv for butikken.

Desuden kiggede jeg på blingbling, tøj og andre livsfornødenheder hele vejen op af Oxford street og New Oxford street, mens kæresten kiggede på udvalget af kaffe osv i diverse cafeer. Han nøjedes med at kigge på et Breitling ur til 33000£ i Selfriegde, men besluttede sig for at droppe det da han alligevel aldrig bruger ur ;o)
Jo tak vi havde en fantastisk tur og kommer helt sikkert igen. Jeg har stadig ikke været til te hos Lizzie.

4 kommentarer:

dqpage sagde ...

åh nej, åh nej ! ikke møl i en garnforretning ! og da slet ikke en med Noro Garn. Troede i øvrigt det meste garn nu om dage var prepareret mod møl ?
øv øv.
Tak for garnguidningen i London - rart at vide hvor man skal kigge næste gang man er på de kanter.
Hvordan var prisniveauet i øvrigt sammenlignet med garn herhjemme ? fx på Noro ? kan det betale sig at købe det i London ?

Anette sagde ...

Hej Mona. Priserne er ca de samme som her hjemme, men du kan få andre mærker derovre. Besøgene var mest for at mærke på de forskellige typer. God tur. London er en dejlig by. Jeg kommer helt sikkert igen .

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Kan læse vi har været i omtrent de samme butikker. I knit var absolut også min favorit. Loop var lukket, men kan nu læse, at det ikke gjorde så meget ;)

Annes indfald sagde ...

Vi kunne have mødt hinanden... jeg var i London 29.8-3.9....
Var også i garnafd i John Lewis, det var ikke det bedste i den forretning! Var i I Knit for et par år siden, men følte mig ikke hejmme. Synes det var rodet og uoverskueligt! Så jeg holder mig til de hjemlige garnshops.
Men ellers er jeg vild med London.... Tager på tur der over istedet for fødselsdagsfest!