15 oktober 2011

Hjemme igen

Åhhh det var en skøn Webstrikfestival. Det var et skønt sted, dejlige mennesker og maden var der ikke noget at udsætte på. Hotellet skorede billige point ved at servere scramble eggs, stegte pølser og bacon til morgenmad. Lige et sted for madglade mig ;o)
Det var tilbud om udflugter og om bare at sumpe i hotellets møbler. Næste gang må de lige få lys i alle pærerne ;o/ Nå, men det oplevede vi jo også i Silkeborg.
Mona og Ann havde fat i den lange ende og tusind tak for det. Lisette havde gjort forarbejdet med at finde hotellet.
Jeg glæder mig allerede til næste år et sted på Fyn.

1 kommentar:

Lisette sagde ...

Kære Anette
Jeg håber I nød det, alle jer der var tilstede - og I skal vide at jeg tænkte på jer hele weekenden :-)) ... nævner slet ikke savnet over ikke at være sammen med den dejlige flok kvinder :-D