06 oktober 2010

Sådan lidt af det hele.

Ikke fordi det her skal blive en madblog men en engelsk bøf i strimler, wokblanding, forårsløg om efteråret, broccoli, champignon og pasta kan da blive lækker aftensmad.
Årets indkøb på Webstriks strikketamtam på Næstved vandrehjem. Bentes hjemmespundne silke/alpakka i en mørkere farve end på billedet.

Lørdag blev brugt på en workshop med Christel Seyfarth. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om det. 350 kr for kaffe og et stykke kage, 200 billeder fra CS og så en kort gennemgang af, hvordan hun strikker og laver garnnøgler. Jeg var blevet advaret men trængte så frygteligt til at komme ud af huset. Besøgte også Strikke-feen i Thisted, som var arrangør af eventen... Butikken var der ikke noget i vejen med. Godt man ikke bor tættere på ;o)


Selvom jeg nu på 3. uge sidder her med et knæ, der ikke vil som jeg vil; Ja så sker der lidt,.

1 kommentar:

Annette sagde ...

he he... fornemmer jeg lidt nordjydske tendenser...he he...