26 marts 2008

Afslapning.

Afslapning i sofaen før lørdagens strabadser: Katrine kommer og hun er glad for katte. Hun gramser garanteret ;o) . Hm mon man skal bruge kradsebrædtet lidt ekstra. Jeg må jo ikke bruge møblerne..... Hende, der giver mig mad, råber ad mig, når jeg sådan lige kommer til at sætte kløerne i stolen. Hm så gør jeg det bare, når hun er på arbejde.
Hun strikker ikke meget. Hun har hovedpine ligesom resten af hendes familie. Det smitter og halvdelen ligger med det. Godt den slags ikke bider på mig 0;o
Vi ses Katrine.

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Så skal der virkelig oplades.... Katrine er klar :o)
Håber at hovedpinen er væk når vi ses igen!
Kh
Susanne
PS: nu er bolden jo tilbage ved mig :o)

Christa sagde ...

Altså - hvor er Noro dog dejlig at se på ;-) Knus

Susanne sagde ...

Jeg gætter på at hun også ser sådan ud i dag.... men nu er det virkelig tiltrængt :o)
Kh
Susanne