08 juli 2007

Arbejdet? Ja det er godt.

Der er vist lidt stille her på kanalen, men det skyldes et nyt arbejde der tager en del af min energi. Der er mange nye ting at lære og det er virkelig en udfordring. En liter mælk er ikke bare en liter mælk! Og kærnemælk kommer ikke fra tyren og kakaoen er ikke fra de brune køer! Jamen det er da utroligt hvad en bybo kan lære på 14 dage. Jeg har fået nogle gode kolleger der er villige til at bære over med en nybegynder. Det er jo rart med forståelse...
Strikket bliver det kun lidt. Jeg har fået strikket et tørklæde af det flotte garn jeg fik af Dorthe H. Billede følger når det er blevet tørt.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

*GGG* ...jeg har nu stadig en mistanke omkring den der kærnemælk...
:-) Lone

The Silent Knitter sagde ...

Hvor godt at høre, det er hjælpsomme mennesker, der omgiver dig - så skal det nok gå altsammen ... med tiden !!
Kh Hanne

Susanne sagde ...

Dejligt at det går godt på arbejdet :o) Det giver vel også en god nattesøvn med alle de nye input ?? Kh Susanne

Dorthe sagde ...

Dejligt at arbejde med gode kolleger. Glæder mig iøvrigt til at se billeder en dag :-)
Kh
Dorthe