15 april 2007

Bare sådan lidt om alt.


Magnolia!!! Ja for pokker. Se lige et eksemplar. Det står uden for den tidligere Fødeanstalten Jylland i Århus, hvor jeg blev født for mange år siden. Jeg har før set træerne i blomst men aldrig haft kameraet med. Chancen bød sig efter, at jeg havde sat Hanne af på den adresse, hvor frikadellefarsen ventede. Jeg har hørt, at de også blev lavet ;o)
Selv tøffede jeg hjemad, hvor kæresten ventede på at pizzaen kom. Da jeg til slut kom helt hjem kunne jeg se at triptælleren stod på 319 km.
Når jeg alligevel skulle til Århus benyttede jeg chancen for at kigge indenfor hos min yndlingsgrønthandler i Bazar Vest. Mange poser senere og 112 kr. fattigere gik jeg ud med alle de grøntsager jeg kan nå at bruge før sidste salgsdato. Mange af tingene kan man også købe her. Dog er det ikke muligt her i det mørke Vestjylland at få et arabisk brød med kebab, løg, chili!, salat,tomater og hvidløgsdressing. UHM. Godt det næsten var frokosttid.
I dag består aftensmaden af salat og hot wings. Ikke dårligt.
En ny uge truer med kursus og arbejde. Og haven...... Ja kun en tåbe frygter ikke haven.

Senere update: Hvis nogen ser Mågens Monteringsmonster vandre rundt i Århus, så send ham hen til Hanne. Hun mangler ham. Og send ham så hertil, Hanne.

1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Tak fordi du var til at lokke til at køre forbi Århus,når du alligevel skulle til Ry ;-) Jeg var glad for at have dig for mig selv, sålænge køreturen varede. Jeg er sikker på, at du stilheden på turen hjemad.
MEN jeg glemte at få Mågens ud af bagagerummet - vil du sende ham - det haster
Kærlige hilsner fra
Hanne