22 januar 2007

Er blevet tagget af

Hanne, der synes det kunne være sjovt vide mere om mig. Og det hele 6 sjove ting. Jeg ved ikke om det her er sjovt, men du vidste det måske ikke om mig.

1. Jeg kom i børnehaveklasse, fordi jeg var genert og ikke ville tale med fremmede. Det vil jeg stadig ikke.

2. Jeg har en sokkestrikkemaskine, men strikker stadig sokker i hånden.

3. Da jeg flyttede hjemmefra kunne jeg ikke lave mad. I dag bespiser jeg uden problemer mange mennesker. Og de går alle mætte fra bordet. Nogen gange kun til den nærmeste sofa :o)

4. Jeg elsker farven blå. Derfor har jeg ikke fået kat igen. De er ikke til at opdrive i rigtig kongeblå ;o)

5. Jeg malede mit hus mørkegråt 2 år før det blev moderne og blev mødt med hovedrysten både da jeg købte malingen og især da jeg malede huset.

6. Jeg har aldrig dyrket sport, for jeg mener livet er for kort til at styrte rundt efter et stykke hud eller kunstmateriale med luft i. Desuden er det ikke til at komme til for dem der i en anden farve trøjer.

Jeg ved ikke om det var sjove ting men de er sande.
Jeg sender bolden videre til Nettie, Irene, Connie, hvis de vil være med.

Ingen kommentarer: