01 oktober 2006

Hjemme igen...

Åh hvilken herlig weekend.
I rigtigt godt selskab med en flok dygtige kvinder, der bare kan det der med garn og pinde/hæklenåle. Der blev lavet en masse forskelligt i mange farver og former. Der blev shoppet, snakket, gramset på garn, røget, drukket kaffe og te, strikket, hæklet og grinet. Måske ikke i nævnte rækkefølge, men alt skete på Svendborg vandrehjem. Nogen gik tidligt i seng; andre meget sent. Nogen stod tidligt op; andre noget senere :o)). Ingen nævnt , ingen glemt.
Selv købte jeg mindre end forventet. Det vil sige at der stadig var plads i bilen hjem, men jeg havde ikke brug for mere. Jeg er træt og glad og mæt af indtryk gennem mave, ører og øjne. Lige nu kan sjælen ikke rumme mere, men giv mig ro en dag eller to, og jeg er klar igen. Imorgen vil jeg prøve om jeg kan tage billeder af weekendens indkøb. Jeg er især glad for at jeg købte hjemmespundet garn af Bente . Det er bare så lækkert,og blødt og nogle fantastiske farver. Billeder kommer snarest. Jeg er træt ;O)) og går i seng :O). Vi ses.

Ingen kommentarer: